Livets første telttur🐶

Categories Blogg

Endelig kom vi oss på telttur, livets første for Jippi!

Mildt sagt spennende!

sjekk instabildene:

 

Dette er såååå langt fra sannheten 😀

hun reagerte på alle lyder, skjønte IKKE dette med nettingen på inngangen å sto å stanga hodet og prøvde å grave seg ut der😂 I tillegg så var det en måse som fant ut at dette var morsomt. gikk sakte frem og tilbake foran teltet. forsvant ut fra synsvinkel og lot Jippi spinne rundt for å lete etter den, for å komme tilbake igjen laaang i halsen for å se inn. den må ha gått inn for å plage henne!

styrte sikkert en hel time før hun ga opp å bare sovna i dunge ved siden av meg

 

Når hun endelig sovna så har hun vært stille, kan kun huske en gang hun var å dytta i meg, men noe har holdt henne en del våken for hun var uuuutslitt da JEG måtte vekke henne klokken 09! Jippi sover aldri lengre enn halv 8 🤣

 

Skal oppdatere denne når jeg vet hvordan jeg får lagt over videoer! 😀

 

Alt i alt en gøy erfaring og gleder oss til dagesvis med telt om bare få uker 😀

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *