Endelig fjellet

Categories Blogg, friluftsliv, leveute

Endelig, vi har kommet til påske og fjellivet starter så vidt. foreløpig kun dagstur da snøen ligger litt for tykt enda, og siden jeg i år har valp så tåler ikke den kulden så godt enda. Jippi er nå snart 9 mnd og er en finsk lapphund. Det betyr at neste vinter er hun klar! først skal vi bruke sommer og høst på å tilvenne henne teltlivet.

Dette var Jippi sin første fjelltur så det var gøy å endelig få med seg en følgesvenn igjen etter 2 år uten!

 

Påske ble tilbrakt i kjøpsvik, verdens fineste plass for tur og fjell!

vi fikk mange gode dager med mange skritt samlet inn på klokka.

 

1 kommentar

1 thought on “Endelig fjellet

  1. Det er ikke alt som kan gjennomføres med valp, men desto mer å glede seg til utover i året. Jeg har hatt min første hengekøyetur i år med min valp, så får jeg se hvor mange det blir utover i sesongen. Blir spennende å følge med på turlivet ditt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *